Citroën je na hrvatskom tržištu počeo prodavati novu generaciju malog monovolumena, modela C3 Picasso. Cjenovno starta na 98.700 kuna, za izvedbu VTi 95 Attraction. C3 Picasso do sada je prodan u više od 320.000 primjeraka, a vozače je osvojio smjelim dizajnom i inovativnom konstrukcijom. U novom je izdanju dobio novi prednji branik s novim „chevronima" i led dnevnim svjetlima (serijska oprema na izvedbi Seduction) koji mu daju još dinamičniji izgled. U ponudi su dvije nove boje, sedefasta bijela i tamnoplava Encre, koje prati nova ponuda tkanina u unutrašnjosti te 15-inčni ukrasni poklopci kotača (serijski na opremi Attraction).
Ponudu dodatne opreme Citroën je dopunio navigacijskim sustavom eMyWay, koji sadrži Jack utičnicu, USB box i BlueTooth®. Nudi se i kamera za vožnju unatrag koja olakšava parkiranje.
Ostali noviteti su svjetla za maglu sa statičkim osvjetljavanjem zavoja, unutarnji elektrokromni retrovizori i LED ambijentalno osvjetljenje sprijeda. Kupcima su na izbor tri razine opremljenosti (Attraction, Seduction i Exclusive) te dva benzinska i jedan dizelski agregat. Benzinci raspolažu sa 95 odnosno 120 konjskih snaga, dok dizelaš ima 92 KS. Snažniji benzinac sa Seduction opremom košta 112.200 kuna, dok za C3 Picasso HDi 90 Attraction valja dati 110.200 kn.
>> FOTO Citroën C-Elyseé - udoban i prostran za manje od 90.000 kuna
Biste li kupili C3 Picasso? (novi model) _______ Nikada ne bih kupio auto, novi model koje nije najmanje 3-5 godina u proizvodnji (na cesti), jer to je vrijeme potrebno za otklanjanje proizvodnih nedostataka i propusta, neki su cesto i velikiiki da se odustaje od proizvodnje i dogodine radi nesto drugo.